lördag 15 oktober 2011

Ljus

Minns inte vart någonstans, men jag tror att jag sett den här idéen i kanske en tidning?

Jag letade fönster i somras och hade tänkt mig ett fönster med många rutor, gärna åtta eller tolv. Men hittade inget. Fick sen tag i ett med 3 rutor och tänkte använda det. Då, när jag slutade leta, hittade jag ett med 6 rutor. Så då blev det att jag använde mig av det. Det har stått på altanen och väntat på att hängas upp. Jag gjorde uppgiften svårare i huvudet än det egentligen var. Som jag brukar göra alltså.

När jag väl fick tummen ur så gick jag till bygghandeln för att köpa kedjan. De hade beställt hem fel kedjor, de skulle ha av olika färg men hade fått många i guld istället... Jag kände att det inte gick att avbryta nu när jag väl tog tag i det! Så det var bara att köpa såna fina guldkedjor. Svängde sen om på jobbet och köpte matt svart sprayfärg.


Såhär fint blev det, jag är supernöjd!








Jag har en annan idé för fönstret med tre rutor, återstår att se när den blir verkställd.