fredag 10 februari 2012

Armbågsluxation. Jo fraktur i caput radii också.

Imorgon för tre veckor sedan ramlade jag av en häst. Landade på höger armbåge. Rekommenderar det inte på något vis. Jag kan inte förklara hur ont det gjorde, väldigt försiktigt sagt så gjorde det ootroligt ont. Armbågen gick alltså ur led och ett ben gick av, i höger underarm. Ja, jag är högerhänt. Nästa vecka ska jag få ta bort gipset, det längtar jag efter. Nu är jag väldigt less och vill kunna göra något igen!

Endel har ställt upp på ett helt makalöst sätt, jag är så tacksam och glad över dessa fina människor i mitt liv. Endel tycker att jag ska sluta mesa och att jag borde "upp & hoppa"... Dessa människor får inte högsta betyg i min bok. Försiktigt sagt.

Nu när jag har svårt att skriva så har jag givetvis mängder av idéer och vill göra massor! Bland annat blogga. Jag får göra det när jag blivit bättre.



Ovan: godingen som fick av mig... :)

1 kommentar:

Lantmätarvillan sa...

Gick det bra med lilltrasselflätan förresten?