måndag 19 september 2011

Revidera*




Jag reviderar.


Ibland blir jag så förundrad över saker som sker, över hur människor beter sig och

över vad människor värdesätter. Hur människor värdesätter.


Jag vet inte om jag uppfattar saker annorlunda för att jag har valt en

annan väg nu än jag gjorde för någon vecka sedan.


Kan "små" förändringar ändra en så monumentalt?



Kanhända att jag börjar bli vuxen...Så vuxen att det börjar bli svårt att motivera varför man alltid ska vara så korrekt och rimlig och göra saker man "måste" och bete sig hela hela tiden.


Bilden valde jag för att den visar något av det som jag värdesätter mest i världen. Den får vara symbol för fri tid och barnen.


Det största av allt är att komma på vad det är jag vill i livet, det var inte det lättaste. Jag känner dock att det mesta är färdigt i tankarna, jag vet vad jag vill.



Nästa steg är att hitta vägen dit.



*revidera


1. granska noggrant för att hitta något att förbättra

2. omarbeta, förnya, ändra

Inga kommentarer: