fredag 16 september 2011

Tidningar


Jag har upptäckt tidningen Isabellas, den kom för ett halvår sedan till Sverige. Fanns från början i Danmark och sedan också i Norge. Nu finns den alltså här med. Jag gillar den. Det känns ibland lite som att jag kollar i en katalog. Alla foton är sååå fina! Och det är en livsstilstidning, där finns lite av allt. Recept, trädgård, inredning, tips & trix. Jag gillar dessutom formatet.




BAKA som jag upptäckte första gången för ett år sedan. Behövde en tidning med mig på flyget och sprang in och greppade första bästa. Det var en BAKA tidning. Fastnade för den direkt och lyckades med att inte hinna läsa klart hela tidningen på en dryg timmes flygning! För jag läste allt, vartenda ord! Och sedan hamnade tidningen i en av mina högar.... Jag glömde bort den. Men nu i veckan så fick vi in den i vårt sortiment på butiken så jag återupptäckte den idag! Den var så bra som jag mindes den.


Så nu skriver jag om tidningarna här så jag inte ska glömma dom igen. Det är viktigt att komma ihåg det som viktigt är :D Jag brukar ha en tendens att glömma det lite då och då...




Inga kommentarer: